Asculta RADIO GREU DE DIFUZAT dand click pe ACEST LINK !
Pentru cei ce au nevoie de studio pt inregistrari,etc, va sfatuim sa apelati la Diamond Studio

joi, 26 august 2010

..despre Shoby & album

  Multi mi-au reprosat ca nu am mai dat nicio informatie de ceva timp despre Shoby. Iata ca a venit si vremea aia.. Am vb cu el,omu era acasa.L-am intrebat de album ,mi-a spus ca este apoape gata, insa se mai lucreaza / inlocuiesc unele melodii. Despre videoclipuri,ca multi vreti sa stiti asta,vor iesi 5 , exact cate a zis si el. De ce nu au iesit la timp? Unele din motive ar fii astea: 1- ganditi-va ca omu si-a luat si el putina vacanta. 2- ganditi-va ca lucreaza si la albumul sau solo si la albumul marca Codu Penal + ce mai ajuta si pe alti baieti. 3- ganditi-va si la partea financiara. si 4(asa de la mine)- multi dintre voi sincer nu stiu de ce au atatea pretentii sa iasa exact la timp cand voi (ma rog,unii din voi) n-ati fost in stare sa dai 20 ron pe albumul trecut. Treaba asta e consumata,nu mai are rost sa o discutam. Ce ati vrut sa aflati,ati aflat. O data exacta de lansare nu mi-a precizat.
  Totusi ca bonus pt cei ce n-au uitat,sapt viitoare veti auzi la Radio Greu de Difuzat 2 noi melodii de pe noul album (o sa va anunt in mass-uri cand).
  Sper sa fii inteles ce am vrut sa spun mai sus ,iar daca aveti ceva de comentat , comentati cu cap si civilizat !mersi

9 comentarii:

  1. astept cu nerabdare:D SI da bv tie kiar ai dreptate multi n-au fost in stare sa de-a 25 roni pe un album d colectie.2 pakete d tigari.are si Shobby dreptate.dc sa se tina de promisiune knd nici altii nu se tin??rescpt s astept materialul

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat ce ai spus!!!Si eu am comandat albumul (250mii) si l-am primit dupa aproximativ o saptamana.Am citit p unele situri ca unii nu l-au primit dar sincer nu cred asta pt k din orasu meu au mai comandat inca vreo 2 si si ei au primit.O s cumpar si albumul asta garantat .Shobby e cel mai tare!!

    RăspundețiȘtergere
  3. bvo tie omule soncer daca as-i gasi albumele lu shoby in cta -asi da si mai mult pe un album dabea ast sa aud melodiile Pe timp de criza si Inca n-am plecat sunt pur adevar si daca as-i gasi tricou cu codu penal l-asi cumpara de drag daca stie careva unde gasesc cd cu codu panal add darksoul9213

    RăspundețiȘtergere
  4. poate sa nici nu mai scoata alea 2 videoclipuri...mult mai bine ar fi sa scoata albumul. daca ar iesi amandoua anul asta ar fi super...in toamna albumul 'Mai greu de difuzat' si iarna albumul Codu Penal.

    RăspundețiȘtergere
  5. ok. astept materialul1

    RăspundețiȘtergere
  6. ASTEPTAREA VA FI DULCE:>

    RăspundețiȘtergere
  7. admine poate postezi aici ziua si ora cand se vor da melodiile :D app mai se face emisiunea aia cu Shoby sau interviul?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ba ce drq de radio e il aud numai pe puya in loc sa aud, Cedry2k Doc echipa CTC un Dragonasu sau Deliric Bug Mafia ceva ce merita numa de cat de smecher e unu si altu credeam ca e radio greu de difuzat HIP-HOP.

    RăspundețiȘtergere

comenteaza: