Asculta RADIO GREU DE DIFUZAT dand click pe ACEST LINK !
Pentru cei ce au nevoie de studio pt inregistrari,etc, va sfatuim sa apelati la Diamond Studio

marți, 2 noiembrie 2010

Shoby NU a incercat sa se sinucida!!

Am citit azi in unele ziare niste chestii de a dreptul prostesti. Cum ca Shoby a incercat sa se sinucida? Stati linistiti,sunt numai niste stiri de CACAT ,pt ca presa din Romania nu are ce sa manance! Stirea buna o puteti citi aici: http://cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/chinuit-de-remuscari-shobby-a-incercat-sa-se-sinucida-in-puscarie-131535.html .Oricum am vb cu prietena lui chiar azi si a spus ca abs nimic despre sinucidere nu e adevarat! Deci stati calmi.

10 comentarii:

  1. PRESA ROMANEASCA = DE CACAT !

    RăspundețiȘtergere
  2. plm nu prea pot sa gred asta dar asteptam sa iasa afara shoby liber

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare bine sa aud asta... chiar in stare de asa ceva nu il cred... ar fii o nebunie..respecte shoby

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa fi cretin s crezi asta!Shobby doar a trait in cartier,a dus viatza grea,nu cred eu cal daramana niste zile de puscarie!Shobby CAPU SUS,SUNTEM CU TINE FRATZIOARE!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Romania! O tara unde unii oameni nu au ce sa faca decat sa vorbeasca aiurea despre niste oameni care au ajuns sus trecand prin multe greutati.Prin acest comm nu sustin decat un lucru SHOBBY LIBER!

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt niste jegosi aia care au mancat cacat despre shoby
    shoby sa ai grija de tine, noi te sustinem

    RăspundețiȘtergere
  7. In opinea mea, e chiar foarte pacat ca nu s-a sinucis.

    A omorat o femeie insarcinata in timp ce el era baut... asa ceva nu se scuza, mai ales pedepsit doar cu 30 de zile de arest.

    Sper sa isi petreaca urmatorii 5-10 ani in spatele gratilor, sa invete sa fie un cetatean normal.

    Penibilitatea adevarata este in cea facut el, opinea mea.

    RăspundețiȘtergere
  8. nu stiu care si cum e vinovat:) dar nu inteleg dc sa-l judecam noi pe shoby?/:) frate..fiecare plateste pt ce face..mie una imi pare rau k e inchis..dar poate chiar a fost un accident!!! cn stie:( shoby capu sus:) suntem cu tine:X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. sa`mi bag pula`n mortii matii si`n opinia ta ! MUIE! CAPU` SUS SHOBBY !

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu ce sa spun despre accident.. il respect pe Shobby..dar totusi a omorat 2 oameni...si dreptate in romania nu este...adica huidu omoara 3 oameni si ii da 2 ani cu suspendare? si nici nu era beat macar...tara de kk..sa ardeti in chinuri!!
    Shobby Liber!
    Pace!

    RăspundețiȘtergere

comenteaza: