Asculta RADIO GREU DE DIFUZAT dand click pe ACEST LINK !
Pentru cei ce au nevoie de studio pt inregistrari,etc, va sfatuim sa apelati la Diamond Studio

vineri, 28 ianuarie 2011

Interviu Tony Batranu

Un scurt interviu luat lui

:

RGDD: Sa incepem cu inceputul. Ce l-a determinat pe Tony Batranu sa se apuce de muzica si cum s-a apucat?

Tony Batranu: Ce pot sa spun … totul a inceput pe strazile din Berceni, stateam cu anturajul mai mult decat stateam cu familia, in 1993 aveam 14 ani si daca aveam nevoie de ceva trebuia sa-mi fac singur rost. In acea perioada am auzit primul beat de hiop hop, nu m-am gandit ca o sa fac asta…deja o faceam din secunda 2. La inceput a fost ca un joc dupa care s-a transformat intr-un scop dupa care a devenit TOT, iar in 1998, alaturi de Morano si Pacino, am format trupa Delikventii.
Aceeasi poveste, cine s-a apucat la inceput a facut-o din dragoste pentru hip-hop, cum altfel toti artistii de atunci ar mai fi scos si acum ? Daca faci hip hop si nu esti dispus sa te sacrifici pentru asta … iesi in pierdere

RGDD: Ce cantareti din tara sau din strainatate te-au influentat ?

Tony Batranu: Fratele Snoop, fratele Dre, fratii Bones, Mack 10, 2Pac, Busta, Timba … toti baietii au fost tot timpul cu mine. Este normal sa-I respectam pentru ce am invatat de la ei, asa cum este de datoria noastra sa o facem ca noi. Am invatat ca daca e Hip Hop atunci este de cartier si este in exclusivitate despre si pentru oamenii din el.

RGDD: Care a fost prima melodie trasa? Vreo amintire interesanta din studio?

Tony Batranu: Wow, wow, wow prima melodie pe care am tras a fost 'Refuz sa pierd' … si eram foarte praf si nu de la verde, in acea perioada nu era nici un fel de cultura legat de consumul de droguri, era o smecherie de ex. sa fumezi o tigara cu heroina, nu mi-a placut acest gen de smekerie … Nu… nu a fost dragoste la prima vedere dar totusi sub acest efect am tras pe prima piesa … ironic nu ?

RGDD: Primul feat. Cu cine si in ce circumstanta.

Tony Batranu: Prima colaborare importanta a fost cu Don Baxter. Eram cu Delikventii, l-am sunat, i-am spus ca suntem o trupa din cartier si ca vrem sa ii prezentam niste piese….seara ne-am vazut , a ascultat piesele, a fost de acord cu instrumentalul propus, i-am cantat textele si a ramas sa stabilim o zi de studio. A urmat o perioada in care ne-am vazut si am petrecut. Noi in acest timp ne gandeam ca ne va prezenta refrenul insa prima data cand l-am auzit a fost cand a intrat in borcan sa-l traga…si a dat si a transformat ziua in zi de sarbatoare. Este vb de piesa ''De aici aflii tot''. Dupa asta am petrecut si…petrecem si acum cand avem ocazia.

RGDD: Anul trecut ai scos albumul ‘High Class’.Felicitari! Ce ne poti spune despre el si ce crezi ca a fost apreciat pe masura?

Tony Batranu: Este un album facut pentru oameni de rand, un gest de caritate pentru comunitate … de exemplu multi nu stiu ca frunza desenata pe magazinul de vise nu are nici o legatura cu produsele care se vand acolo, orasul este in ceata ptr. ca inamicul a “patat emblema”, a fost doar un exemplu. HighClass prezinta lumea vazuta prin ochii unui fumator de cannabis … o evadare dintr-o lume care te judeca dar care nu judeca bine.
Toate feedback-urile au fost la adresa albumului, nu la o anumita piesa. Nu sunt multi cei care l-au ascultat pentru ca toata promovarea de care a avut parte a fost pe facebook.
Lumea din jur a disparut doar atunci cand am avut nevoie de ajutor. Acum imi pun toata baza in cei care imi asculta muzica.

RGDD: Ce ne poti spune despre feat-urile de pe album? Ce alti artisti ai fi dorit sa apara pe acest material ?

Tony Batranu: Pe album mi-am invitat prietenii nu am avut colaborari strategice. Cand am un invitat, filmul piesei descrie o experienta traita alaturi de el.
Pe album as mai fi vrut sa apara Cabron, nu am reusit sa iau legatura cu el in perioada cand am tras albumul, il apreciez f. mult si ca artist si ca frate.

RGDD: Revenind , ce planuri de viitor , in domeniul muzical,ai? Cand se preconizeaza ca va iesi urmatorul material ? Ce colaborari o sa ai, ceva surprize?

Tony Batranu: Urmeaza o perioada de promovare a albumului High Class in care voi incerca sa scot doua clipuri. Unu la inceputul lunii martie si unul la inceputul lunii iunie. In acelasi timp voi lucra piese noi iar cand va fi momentul voi aduce in discutie un urmator album.

RGDD: Despre Delikventii ce ne poti spune? Dupa cele 2 piese de pe Sud Stil-2008 lumea a dorit sa auda mai mult din partea voastra.Lucrati la vreun material?

Tony Batranu: Am scos album solo pentru a continua ceea ce am inceput cu Delikventii.

RGDD: Lasand muzica la o parte, ce ocupatii, hobby-uri ai?

Tony Batranu: Pai daca lasam muzica deoparte nu mai ramane nimic, eu asta fac si tot ce fac este legat de asta.

RGDD: Un mesaj pentru cei ce citesc acest interviu si pentru ascultatorii de hip-hop in general ai? Multumim pentru raspunsuri si iti dorim success pe mai departe!

Tony Batranu: Faceti exact asa cum va dicteaza sufletul / ca asta o sa va duca acolo unde nu va duce gandul… Pace !!!

9 comentarii:

comenteaza: