Asculta RADIO GREU DE DIFUZAT dand click pe ACEST LINK !
Pentru cei ce au nevoie de studio pt inregistrari,etc, va sfatuim sa apelati la Diamond Studio

duminică, 10 octombrie 2010

Interviu DUDU

01)Radio GDD: Salut, Dudu! Multumesc pentru acceptarea acestui interviu si felicitari pentru albumul pe care l-ai scos!
Dudu: Salut ! , si eu iti multumesc de 2 ori
02)Radio GDD: Pentru inceput, spune-mi te rog mai multe despre tine, despre cum ai inceput si ce te-a facut sa te apuci de muzica.
Dudu: poi asa 2 -3 cuvinte despre mine : , sunt calm, sociabil, glumet, de treaba, dilau :)) , asa .... totul a inceput prin septembrie - noiembrie 2007, de la o sticla de bere la pet, si nu pot sa zic ca am fost in mare parte inspirat de cineva.. adica gen, am ascultat anumiti artisti si am zis gata si eu pot. nu, ma prosteam cu un prieten, am scris niste versuri pe care daca acuma le-as citi as rade de numa iti dai seama , si prietenul meu Prolix din trupa E.T.A. avea scule, eu ii trimisesem pe mess ce am scris , el mi-a dat un instrumental si apoi m-am dus la el de am tras piesa, (instrumentalul este pe album piesa 7 "sesiune de studio" doar ca astea clar nu's textele alea
03)Radio GDD: Cum se numeste materialul pe care l-ai scos, cam ce colaborari planuisei pentru el si cam cate ti-au reusit ? Stim cu totii cat este de greu sa aduci oameni mari pe piese, acum la inceput!
Dudu: "Notiuni Clare" se numeste albumul, la productie i-am avut pe Neb1, E.R.U., Mc R.A.M. cu un instr. , eu si 2 de pe net. pff imi planuisem tot felu de colaborari 80% din ele mi-au reusit dar nu-mi pare rau, au fost oamenii potriviti la locul potrivit (vorba aia)
04)Radio GDD: Multa lume are impresia ca Hip Hop-ul la noi se duce in jos... tu ce crezi ?
Dudu: io cred ca se duce ..... din cauza ca televiziunile nu difuzeaza cate putin din fiecare, acuma daca ai auto tune si esti asa mai tehno gata esti ascultat si difuzat, oricum un ascultator de hip hop stie el unde sa caute sa asculte ceea ce-i place.
05)RRadio GDD: Ai prefera o mana de fani care sa te asculte mereu si sa fie sinceri sau multi si sa nu aiba aproape nici o treaba cu fenomenul !?
Dudu: zic si eu cum a zis si Smokey intr-un interviu: Care fani ? aici nu exista fani, sau cel putin io nu pot sa zic ca am sau as putea avea, oameni care asculta sunt, preteni, cunostinte si oamenii care au habar, de restu ce sa zic... sanatate la multi ani :P
06)Radio GDD: Ce parere ai despre promovarea OnLine !?
Dudu: e singura cale sa mai auda si de noi cineva inafara de cei din lista de mess sau de pe la prieteni :P si parerea mea, e ce'a mai buna metoda, si tin sa multumesc pe aceasta cale tuturor site-urilor care ne sustin si promoveaza !
07)Radio GDD: Ai un model pe care-l urmezi !? Te inspiri de la diferiti artisti sau ai propriul tau film ?
Dudu: poi singurul model sunt eu si ceea ce vad, traiesc, simt, mai si visez ca na.. asa-i frumos in romania .. macar atat :P
08)Radio GDD: Dupa cum am spus si mai sus, ai deja un album scos, cum a reactionat lumea la el ?
Dudu: din cate am vazut pe site-uri si auzit de la lume.. e primit bine, avand in vedere ca-i primu material, chiar sunt foarte multumit si tin sa multumesc celor ce asculta si apreciaza !
09)Radio GDD: Te gandesti sa mai lansezi ceva sau deja muncesti la un proiect ?
Dudu: deja lucrez la un EP in colaborare cu prietenul meu Zapu , si acuma imi pregatesc instrumentalele si colaborarile pentru albumul 2 de care o sa ma apuc anul viitor cu texte inregistrari.. etc.
10)Radio GDD: In afara de muzica, cu ce te mai ocupi ?
Dudu: inafara de muzica imi caut de lucru :)) ca asa nu rezolv nimic

11)Radio GDD: Un site unde te-ar putea gasi doritorii pentru a te asculta ?
Dudu: poi pe site-urile care se ocupa cu asa ceva pe... myspace.com/dudusarcastic, youtube... radio greu de difuzat bine'inteles
12)Radio GDD: Multumesc pentru timpul acordat si ne auzim cu noutati !
Dudu: mersi si eu si doamne ajuta !

2 comentarii:

comenteaza: