Asculta RADIO GREU DE DIFUZAT dand click pe ACEST LINK !
Pentru cei ce au nevoie de studio pt inregistrari,etc, va sfatuim sa apelati la Diamond Studio

duminică, 10 octombrie 2010

Interviu A PLUS

01)Salut si bine te-am gasit pe Blogul RGDD.
-Salut…Apreciez intentia.
02)Spune-ne ceva despre tine.
-Pai ma numesc Andrei aka A Plus,sunt din Bals,judetul Olt,am 20 de ani,si altceva despre mine ca persoana nu stiu daca ar interesa pe cineva sa stie.
03)Cum ti-ai inceput cariera si ce planuri de viitor ai?
-Am inceput mai mult in joaca pe la 16 ani…atunci ascultam hip-hop cam de 4 ani sa zic eu.Dupa care cu timpul a inceput sa devina mai mult decat un hobby,si intre 17 si 18 ani am inceput sa pun pe foaie idei ceva mai palpabile,si tot cam atunci mi-a venit si ideea unui album.Acest album a fost gata abia acum 3 saptamani,deci nu prea m-am grabit deloc cu el.Momentan am inceput incetul cu incetul sa lucrez la al doilea material,care va fi un EP,dar nu pot da o data exacta,cand acesta va fi gata.EP-ul va deschide "apetitul" ca sa zic asa,pentru albumul 2,care este planificat pentru sfarsitul anului 2011.
04) Ce imi poti spune despre albumul “Semnale de Alarma” ? De cine e produs, ce invitati are si cat a durat cu totul pana sa fie gata ?
-Pot spune ca munca efectiva la acest album a durat cam 2 ani…cu tot cu alegerea atenta a versurilor,trecerea prin “filtru”,alegerea unui instrumental,dupa care schimbarea lui chiar in ziua urmatoare,a fost un fel de du-te vino,dar pana la urma a iesit ok,zic eu.
Albumul e produs in intregime de mine,iar invitati nu sunt,spre surprinderea unora,pentru ca m-am gandit foarte tarziu la asta,iar oamenii cu care voiam sa colaborez erau si ei ocupati cu materialele lor solo la momentul respectiv,si am zis “asta e,daca e material solo,atunci solo sa fie”.Albumul a fost inregistrat integral la Beastsounds in Brasov,iar mixul si masterul a tinut de baietii de acolo,Acid,Mixu,Maeditus.Continte 13 piese,inregistrate in urma a 3 vizite la studio,in decurs de vreo 5 luni.Materialul poate fi descarcat gratuit de pe http://www.fileshare.ro/10541345760.7 ,dar si cumparat de la id-urile ammu192 sau andreyro2005,acesta fiind al meu,pentru a evita vreo confuzie
.
05)Cum vezi hip-hop-ul din Romania la momentul actual?
-Sincer mi se pare ca hip-hop este,si de calitate chiar,dar lipsa promovarii face ca acest lucru sa fie in zadar,pentru ca degeaba faci muzica buna daca nu o asculta mai mult de 5 persoane pe zi.Chestia e ca netul isi face bine treaba,dar fara ca radioul si TV-ul sa dea o mana de ajutor,tot nu e de ajuns pentru o promovare completa a unui artist,fenomen,miscare etc.Unii s-ar putea sa ma contrazica dar asa vad eu lucrurile
06)Ai o adresa de myspace sau vreun site unde se pot gasii mai multe informatii despre tine?
-Am un profil pe myspace cam de un an si ceva www.myspace.com/apluspsihovandalul .
Aici incarc piese noi si postez informatii cand e cazul

07) Pe final ai un mesaj pentru cei ce citesc acest interviu ?
-In primul rand,ascultati ceva pentru ca va place,nu pentru ca e la moda,sau pentru ca asculta toti prietenii vostrii.In rest,sustineti miscarea,ca are nevoie in momentul de fata.
Numai bine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comenteaza: