Asculta RADIO GREU DE DIFUZAT dand click pe ACEST LINK !
Pentru cei ce au nevoie de studio pt inregistrari,etc, va sfatuim sa apelati la Diamond Studio

miercuri, 17 februarie 2010

Melodii interpreti. Colaborari RGDD & ...

Am decis sa va pun spre ascultare cele mai bune piese,zicem noi,primite de la cei pe care i-am ajutat cat de cat sa fie mai cunoscuti in acesta lume. Numele sunt urmatoarele:
1) Antidot (Partial)- Freeestyle :

2) Personal & Dj. Soundmeth - S.o.s salveaza-mi casa :

3) Neoficial - Povestea ei :

4) Mc Snoop - Pizde profitoare :

5) Gras - Realitatea :

6) Adriano Mc & Neoficial - Sound of Speed :

7) Veni Vedi Vici - So close :

8) Sobo& Gonzales - Iadul pe pamant :

9) Partial - Povestea ta :

10) Flavius&Oz - Cine-i de vina :

11) Antecedent HD - Am cunoscut strada :

12) Alejo - 18 pacate :


Ordinea in care le-am pus este pur intamplatoare. Astept de la voi sa le ascultati, iar mai apoi sa comentati, care cum si de ce v-a placut mai mult. Spor la comentat si comentarii!!
(ne cerem scuze pt cei care nu se regasesc aici,insa doar aceste mel am decis ca sunt bune din majoritatea pct de vedere.Cine se vrea exclus din lista,sa ma anunte)

Un comentariu:

comenteaza: