Asculta RADIO GREU DE DIFUZAT dand click pe ACEST LINK !
Pentru cei ce au nevoie de studio pt inregistrari,etc, va sfatuim sa apelati la Diamond Studio

vineri, 12 februarie 2010

Ce ti-ai dori NOU de la Radio Greu de Difuzat?

- Primim zeci de mailuri in care ne sunt sugerate unele chestii aberante , altele interesante. Unii doresc sa uploadam muzica pusa undeva spre download (niciodata!!) ,altii ne sugereaza sa marim hostul deoarece 70% din timp e sv full (aveti dreptate dar crede ne ca nu avem bani!!-dam destul de multi bani si acum + ca in urma acestui radio noi NU scoatem nimic,e facut pt cei ce asculta acest gen muzical; in comparatie cu unii ,pentru care deschiderea unui radio inseamna 'sa faca bani frate'). Suntem multumiti ca de-alungul timpului am promovat foarte bine (zicem noi) multi cantareti. Le multumim ascultatorilor care, spre bucuria noastra sunt din ce in ce mai multi. Am promis ca vom face un site .ro , O sa-l facem!!Incercam sa marim si hostul,incercam sa gasim un sponsor, cat de mic.Pe acesta cale,fac o precizare catre cei ce se ocupa cu hostingul(care trec prin nimereala si vad acest post), sauma rog, orice alta companie,site de specialitate,firma: poate ne faceti o oferta buna!!:)
- In ultimul rand, Va Rog sa lasati un comentariu cu ce ati dori imbunatatit la radio , ce nu va convine , cum ati dori sa fie pe viitor si asa mai departe.
- Multumim ca ne ascultati.. si ne chinuim sa va intoarcem favorul in fiecare zi (daca reusim sau nu, te rog scrie-ne intr-un comentariu!!!)
Am vrut sa dam totul pe fata,nu ne ascundem problemele in fata celor ce ne respecta.

3 comentarii:

  1. Sincer, e foarte bine cum e acum...Si problema cu hostul, se rezova in timp...Oricum e de apreciat ceea ce ati facut..FELICITARI !
    Bafta Shoby in continuare !

    alexsyk

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci treaba e asa:mie personal imi place mult postul si faptul ca promovati genul asta de muzica si doammmnee cat as dori sa va pot asculta si in masina...Imi place ca promovati trupe noi gen"Neoficial"piesa aia cu "povestea ei" imi place foarte mult si un foarte mare respect ca nu pui nimic la download si apropo insipirata idee sa pui"industria muzicala"la inceput :P...Acum ce nu imi place:faza cu servar'ul cand imi iese singur si apoi imi scrie"servar full"si sincer nu imi place ca dupa 1h sau mai mult ca sa nu exagerez repetii melodiile...Atat in rest: "Keep up the good work"

    RăspundețiȘtergere
  3. repet : sv full da cand e sv plin. si v-am scris in post care e problema cu sv. nu avem host de mai mult momentan. iar faptul ca se repeta mel..e de la sv.nu emitem intotdeauna noi. mai e si sv,care daca-l las singur,le tot repeta asa.

    RăspundețiȘtergere

comenteaza: